კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგი-10
|
სასუალო-9-8
|
სასუალო-7-6
|
დაბალი-5-1-
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა.
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება.
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო. მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა.
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული
იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად
გადანაწილდა.
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებული.
|
ურთიერთქმედებისა და აზრის გაზიარების უნარი.
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრის გაზიარების უნარი.
|
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
|
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს.
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა.
|
ნაწილობრივ იცავენ დროის ლიმიტს.
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს.
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური სამუშაო ნაყოფიერი ჯგუფის წევრებს შორის პოზიტიური ურთიერთობები იყო.
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური ჯგუფის წევრებს შორის პოზიტიური
ურთიერთობები იყო.
|
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა.
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდენ.
ჯგუფის წევრებს შორის შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი
გარემო.
|
შეფასების სქემა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий