შეფასების სქემა

კრიტერიუმი
ძალიან კარგი-10
სასუალო-9-8
სასუალო-7-6
დაბალი-5-1-
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა.
ჯგუფის მიერ სამუშაოს  ორგანიზება.
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო. მაგრამ ჯგუფის წევრებს  შორის   ფუნქციები სწორად და თანაბრად  გადანაწილდა.
სამუშაო  კარგად ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული  და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებული.
ურთიერთქმედებისა და აზრის გაზიარების უნარი.
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და  აზრის გაზიარების უნარი.
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს.
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა.
ნაწილობრივ იცავენ დროის ლიმიტს.
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს.
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური სამუშაო ნაყოფიერი ჯგუფის  წევრებს შორის  პოზიტიური ურთიერთობები იყო.
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური ჯგუფის წევრებს შორის პოზიტიური ურთიერთობები იყო.
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა.
ჯგუფის წევრები  არ   აქტიურობდენ. ჯგუფის წევრებს  შორის შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო.

Комментариев нет:

Отправить комментарий